šňuf-šňup

Tuesday, January 02, 2024

Tvorba pred/po myslení-m

 

Transhumanizmus a beletria

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok

Tvorba pred/po myslení-m

Cogito ergo sum

S- tvor- i- teľ  

Ja tvorím       My tvoríme

Ty tvoríš        Vy tvoríte

On tvorí         Oni tvoria

 

Ja tvorím Teba, Ty tvoríš mňa.

My tvoríme ich, oni tvoria nás.

 

Stvoriteľ stvoril svet a človeka na obraz svoj. 

Človek tvorí človeka a prostredie svoje. 

Prostredie tvorí človeka. 

 

Stvorenie tvorí tvorbu. Moja ranná tvorba.

Stvorenie tvorí umenie. Moja obedná tvorba.

Stvorenie tvorí kultúru. Moja večerná tvorba.

 

Tvor je stvorením Stvoriteľa a zanikne tak ako bol stvorený.

Stvoriť sa nemôžeme, 

ale Tvorivosť je nám daná 

a tvorením sa tvoríme.

 

Dosť bolo "kreativity"!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home